Ідеальний замовник у фрілансі

51

Робота фрілансерів, це не тільки виконання замовлення і розробка проекту, але і спілкування з клієнтом, обробка замовлень, пошук роботодавців і багато іншого.


Досвідчені фрілансери систематично стикаються з різними клієнтами, одні з них нахабно вимагають виконання роботи, інші хамлять, вважаючи віддаленого працівника нижчим прошарком населення, а бувають і такі випадки, коли роботодавці зовсім відмовляються від оплати праці з-за незначних недоліків.

Приступаючи до віддаленої роботи, ви повинні бути готові до спілкування з різними видами клієнтів і пристосуватися до кожного виду спілкування.

Звичайно, вам може бути неприємно співпрацювати з нахабним «типом», але відмовляючись від роботи, ви можете не тільки зіпсувати свою репутацію, але і отримати негативний відгук, що позначиться на розвитку вашої діяльності.

Ви зіткнетеся з купою негативу, а може бути і взагалі не знайдете замовника, якщо будете користуватися не якісними біржами. Займайтеся фрілансом з Weblancer, це ідеальний варіант.

Фрілансери, які займаються дистанційним заробітком протягом багатьох років склали власну картину ідеального клієнта.

Замовлення у фрілансі

Ідеальний замовник у фрілансі, на їх думку, має відповідати наступним критеріям:

  • Грамотність спілкування і чітке вираження своїх думок, стосовно результату роботи. Бувають випадки, коли до фрілансерам звертаються жителі інших країн, і в таких випадках можуть виникати проблеми пов’язані із взаєморозумінням. В цей же пункт хотілося б включити і фактор нормального спілкування, без вираження своєї «крутизни» і використання жаргонних слів.
  • Повага до виконавців, на думку досвідчених фрілансерів, так само є не менш важливим критерієм ідеального клієнта. Грубість, хамство і нахабство не хочеться терпіти ні кому, і віддалені працівники теж не збираються співпрацювати з такими «босами».
  • Уміння повноцінно описувати, що саме потрібно від фрілансера, так само є одним з критеріїв. Буває дуже складно зрозуміти людину, яка робить замовлення і не надає деталі, з-за низького рівня знань. На думку фрілансерів, ідеальним є тотзаказчик, який хоча б трохи розбирається в процесах виконуваної роботи.
  • У кожної людини складаються складні ситуації або просто настає творча криза. Роботодавець, природно, не піклується про віддалених працівників, але якщо він буде розуміючим, і не буде чинити тиск, це буде позитивним якістю клієнта.
  • Ще один критерій хорошого замовника для фрілансера, це знання. Якщо клієнт хоч трохи розбирається в темі, його простіше зрозуміти і все пояснити. Також сюди можна додати його ставлення до ваших зауважень. Нормальна людина завжди прислухається до думки професіонала.
  • Від того, наскільки щедрий клієнт, залежить дохід фрілансера, тому і розмір оплати потрібно враховувати. Добре, якщо замовник не лише заохочує того, з ким постійно працює, але і робить це своєчасно.
  • Нікому не хочеться вислуховувати зауваження і критику (хіба що розумну). Тому ідеальний клієнт – це той, який завжди задоволений результатами. Навіть якщо є недоліки, він тактовно їх відзначить, але все одно похвалить працівника.
  • Приємно працювати з тими, хто довіряє та викликає довіру. Є група клієнтів, готових перевести гроші за місяць до виконання замовлення і з такими людьми реально краще працювати, шкода, що їх мало.
  • До фрілансерам ідеальний замовник відноситься, як до професіоналів. Він не сперечається, повністю довіряє Екшн віддаленого працівника і не лізе в процес розробки. Наприклад, йому потрібні банери, але він повністю перекладає їх розробку на плечі фрілансера, не намагаючись реалізувати свої безграмотні ідеї.
  • Ідеальний клієнт – це практично один, який не тільки може обговорити з вами роботу, але і готовий поспілкуватися «за інтересами». На практиці фрілансерів зафіксовано чимало випадків, коли роботодавець і виконавець, після співробітництва починають тісно спілкуватися і надалі систематично допомагають у вирішенні різних питань.
  • Займаючись фрілансом, ви зустрінете зовсім не багато ідеальних замовників. Так само хотілося б відзначити, що в більшості випадків, клієнти стають практично ідеальними, якщо стають впевненими в якості вашої роботи.

    Щоб співпрацювати з нормальним роботодавцем, його спочатку потрібно знайти. Для цього вам знадобиться інструкція, як фрілансеру зацікавити клієнта.

    Іншими словами, якщо ви хочете, щоб до вас ставилися належним чином, виконуйте свою роботу якісно і намагайтеся індивідуально работатьнад кожним проектом.

    Про фріланс