Онлайн кредити в Україні від найрозповсюдженіших мікрофінансових установ

25

Найпопулярніші міфи, щодо онлайн займів в Україні

У наш час онлайн займи в Україні набувають великої популярності, завдяки своїй доступності та легкості замовлення. Але враховуючи це, деяка частина громадян боїться користуватись таким видом позик, аргументуючи це усілякими очевидними (на їх думку) мінусами онлайн позик. Окрім того, якщо вникнути в суть питання та спробувати розібратись в ньому, ці мінуси не що інше, як байки та спроби конкурентів онлайн займів скомпроментувати цей вид послуги.
Отже, які саме існують байки, щодо онлайн займів?

  1. Для оформлення кредиту онлайн потрібно надавати під заставу власне майно.
    Як правило для отримання онлайн займу потрібен тільки паспорт та ідентифікаційний код. Звісно існують організації, що надають позики лише під залог, наприклад, автомобіля. Але в такому випадку мова йде про чималі суми, а мікрофінансові ораганізації, що надають онлайн кредити, спеціалізуються на кредитуванні на суми від 100 до 10000 грн. А отже і вимагати для отримання кредиту в якості застави будь-яке майно – недоцільно.
  2. По онлайн позикам нараховують суттєві %.
    Звісно ж, оскільки кредит надається без будь-яких застав, по мінімальному пакету документів, навіть якщо у у особи, що кредитується погана кредитна історія – % по займу буде трохи більшим, ніж у фінансових організацій. Проте, навіть враховуючи написане, % по кредиту отриманому в мікрофінансовій установі не буде «захмарним». Мова йде насамперед про короткотерміновий кредит, сумарним строком кредитування на 1-20 діб. Також, такі установи досить часто проводять спеціальні акційні пропозиції із залучення нових клієнтів, надаючи онлайн займи під 0 відсоток.
  3. Онлайн займи завжди супроводжуються прихованими комісіями та нарахуваннями.
    Ще одна байка, щодо онлайн кредитування. По-перше, всі приховані платежі мають бути законними, а отже повинні бути вказані у договорі, що підписується з позичальником (навіть якщо це веб версія договору). А отже, ніхто і ніщо не заважає досконально подивитись документ на предмет прихованих нарахувань. По-друге, кожна мікрофінансова установа турбується про свій імідж, адже зважаючи на конкурентне середовище, їм (мікрофінансовим організаціям) потрібно не тільки залучати нових користувачів, а й працювати над новими зверненнями від існуючих.

Детальну інфо дивіться тут.