Розробка товарного знаку

50

Найбільші світові компанії витрачають сотні тисяч доларів на розвиток свого бізнесу і дані витрати не є марними. Грамотна маркетингова стратегія на додаток до певного капіталу, може стати ефективним способом розвитку справи. Якщо ж бізнес не великий, то великі суми в рекламу вкладати не вийде, але робити це все ж потрібно.

Одним із способів маркетингового впливу на розвиток компанії є розробка товарного знаку. Кожен, поважаючий свій бізнес підприємець, повинен подбати про створення торговельної марки ще до того, як відкривати бізнес.

Торгова марка для бізнесу

Переваги створення товарного знака очевидні. Солідність компанії відразу ж буде очевидна, адже наявність власної символіки вже про багато що говорить. Крім цього, якщо вам вдасться домогтися популярності торгової марки, то кожен товар з вашою символікою, автоматично буде ставати затребуваним.

Товарний знак повинен змістовно передавати необхідну інформацію кожному потенційному клієнту. Як розробити торгову марку?

Розглянемо декілька важливих кроків:

  • визначення цільової аудиторії ваших клієнтів;
  • визначення видів товарів і послуг, які буде під вашою торговою маркою;
  • вибір певного виду товарного знаку;
  • оцінка привабливості;
  • розробка декількох варіантів торгової марки;
  • визначення найбільш вдалого варіанту і перевірка його унікальності;
  • офіційна реєстрація товарного знаку.

Варто додати, що при розробці торговельної марки активно використовується неймінг. Це один з видів товарних знаків, на якому відображається назва компанії. Суть неймінгу – це створення звучних назв. Іншими словами, вам необхідно підібрати звучне слово, гарно його оформити і торгова марка готова.

Поставтеся до розробки фірмової символіки з достатньою серйозністю, адже торгова марка буде супроводжувати всі ваші товари і від правильності її створення, буде залежати ефективність застосування товарного знака. Безумовно, розробкою товарного знака повинен займатися професіонал.

Бізнес в інтернеті