Текстовий контент і SEO оптимізація

15

Зміст

  • Чому так важливо стежити за якістю текстів на сайті?
  • 10 поширених SEO помилок у текстах на сайтах
  • Як правильно структурувати текст на сайті?
  • 10 порад по SEO текстів від професіоналів

Найкраща ідея для заробітку в інтернеті – це створення власного сайту. Багато хто про це знають і навіть намагаються реалізувати цікаві проекти. Найпоширеніший варіант – блог.

Розміщаючи статті, вдається збирати багато трафіку, але при використанні цього виду сайтів, потрібно навчитися створювати Екшн сно якісні пости.

Текстовий контент і SEO оптимізація, основні помилки і корисні поради, про все це ми вирішили розповісти, тому що останнім часом з’являється все більше сайтів новачками.

Вони стараються, працюють, навіть витрачають гроші, але так і не виходять на перші позиції? Причина одна, це відсутність досвіду та необхідних знань.

Чому так важливо стежити за якістю текстів на сайті?

Ніхто не хоче читати, вчитися і переймати досвід інших користувачів, але без цього не обійтися. Навіть якщо розробляється не блог, а який-небудь інший сайт, текстова інформація відіграє найважливішу роль.

Не просто так власники інтернет-магазинів залучають професіоналів, навіть для створення описів товарів.

Якщо вам потрібна допомога справжніх фахівців, звертайтеся до копірайтерів з біржі Weblancer.

Новачки спотикаються на купині, про які всім вже давно відомо. Пошукові системи і відвідувачі обов’язково звернуть увагу на текстове наповнення. Елементарне, що не враховується занадто часто, це правильна структура тексту. Щоб стаття вийшла якісна, в ній повинні бути:

  • Абзаци.
  • Заголовки і підзаголовки.
  • Виділення важливих моментів.
  • Виноски і пояснення.
  • Внутрішні посилання.
  • Медіа контент (картинки, відео).
  • Схеми або інфографіка.
  • Потрібно робити контент таким, щоб за кілька миттєвостей читач зміг вловити саму суть. Більшість відвідувачів спочатку переглядає зміст і побіжно вивчає заголовки, якщо інформація цікава, її вивчають більш докладно.

    Важливий момент, заради якого варто більше працювати над контентом, це і ставлення пошукових систем. Їх боти аналізують величезна кількість нових матеріалів кожну хвилину.

    Щоб зайняти високі позиції, потрібно запропонувати грамотний, оптимізований текст, без води і помилок, з високою унікальністю, продуманою структурою і так далі.

    10 поширених SEO помилок у текстах на сайтах

    Знаючи про те, що блог Workion ведеться вже кілька років і успішно набирає обертів, багато просять допомоги.

    Найчастіше читачі надсилають посилання на свої проекти, щоб отримати якісь слушні підказки, дізнатися, чим поліпшити блозі, що не так з постами. Ми вибрали найбільш поширені помилки:

  • Для розведення текстів, подання інформації або захисту від копіювання, новачки нерідко додають скани документів. Тобто текст представлений на зображенні, але такий формат пошукові боти не здатні враховувати, тому при використанні чогось подібного, необхідно текстове оточення картинки.
  • Часто новачки не намагаються розібратися в темі для обраної посади. Вони збирають поверхневу інформацію, додають якісь висновки, свої припущення і ллють воду. Розміщення таких матеріалів – марне заняття. Пошуковики легко визначають, коли в тексті багато зайвих символів.
  • Начинавшись про SEO та оптимізацію, новачки забувають про своїх відвідувачів. Створюють тексти, переповнені ключовими словами, сподіваючись на високі позиції. Боти пошукових систем вміють визначати природність, до того ж вони перевіряють поведінкові фактори, краще писати для людей.
  • Покупка статей у копірайтерів вважається кращим способом отримати якісний контент. Однак, це не завжди так. Багато «гуру» видають себе за профі, будучи новачками. Вони також ллють суцільну воду і не розкривають обрану тему досить докладно.
  • Вивчивши основні SEO правила текстів, новачки виділяють кожне ключове слово, додають їх у високій концентрації, намагаються запхати прямі входження в заголовки, списки. Подібні дії призводять до пессимізації, простіше кажучи, переоптимизации, що негативно сприймається пошуковими системами.
  • Великі тексти вимагають обов’язкового форматування. Щоб обсяг статті зіграв на руку, необхідно активніше робити нові абзаци, додавати зображення, використовувати списки, ділити сенс підзаголовками. Намагайтеся частіше використовувати різні формати контенту (таблиці, іконки, відео, инфорграфику).
  • Безграмотні тексти не викликають довіри, як у читачів, так і пошукових систем. Звичайно, блогеру не обов’язково бути лінгвістом, але основи правопису знати потрібно. Зараз для цього створені спеціальні сервіси. В статті — як перевірити текст на пунктуацію, представлена одна з таких систем.
  • Пошукові боти і читачі виділяють суть тексту заголовків. Важливо встановити тільки один заголовок з тегом H1. Чим більше глибина підзаголовків (H2, H3…), тим краще. Врахуйте, вони повинні виділятися з загального формату (розмір, шрифт), також в залежності від їх вкладеності, повинна бути видна різниця.
  • Візуально, сторінку з тексом необхідно ділити на декілька блоків. Так простіше сприймати і вивчати дані. Щоб домогтися кращої якості, встаньте на місце звичайного користувача і спробуйте прочитати кілька матеріалів. Такі тести допомагають знайти недоліки.
  • При створенні текстового контенту для комерційного сайту, немає місця помилкам. Конкуренція серйозна, потрібно викладатися по повній. Якщо самі ви в SEO і текстах недостатньо добре розбираєтеся, краще відразу залучити спеціаліста.
  • Початківці вебмастера допускають масу інших помилок, але ці зустрічаються набагато частіше.

    Як показує практика, більшість недоліків з’являються з-за ліні і не бажання дати відвідувачам щось реально корисне, а не просто додати нову сторінку. Частіше Думайте про читачів, але не забувайте і про пошукових ботах.

    Як правильно структурувати текст на сайті?

    Коли намагаєшся правильно оптимізувати текст, важливо враховувати SEO, але з-за правил, встановлених пошуковими системами, новачки забувають про своїх шанувальників.

    Грамотна структура статті, є найважливішим моментом. Це допомагає правильно залучити читача і змусити його дочитати матеріал до кінця. Розглянемо основні кроки структурування:

    • кожна стаття починається з привітання. Потрібно не просто створити інтригу, необхідно викласти саму суть в максимально короткому форматі. Саме так робляться записи на новинних порталах. Це дозволяє читачеві максимально швидко вловити суть і якщо вона його цікавить, заглибитись у текст;
    • зараз блогери вже розуміють, що для виходу на високі позиції, потрібно розміщувати великі пости, писати об’ємні статті. До того ж, при великому обсязі символів, простіше вмістити більше суміжних ключових слів. Проте розміщувати таку «купу літер» без поділу на абзаци з закінченими думками, не варто;
    • підзаголовки обов’язково вивчаються пошуковими ботами і реальними людьми, тому їх треба ставити, хоча б через 2-4 абзацу. По-перше, вони допоможуть швидше вивчити матеріал, по-друге, це ідеальний спосіб виділити запити, під які загострювався матеріал;
    • у великих статтях представляється кілька важливих тем, які повинні бути розділені між собою. Приміром, у нашій статті спочатку йде загальна інформація, потім заголовок, пояснення, підзаголовок, перерахування і т. д. Не навантажуйте читачів і не дайте їм заплутатися, відокремлюйте свої думки;
    • структуру тексту копірайтери порушують, коли ллють занадто багато води. Придумують купу непотрібних підзаголовків, відходять від основної теми занадто далеко, загалом, роблять все, щоб отримати велику статтю, вважаючи, що це позитивно позначиться для SEO. Непотрібна інформація непотрібна, її ніхто не буде вивчати.

    Якщо підвести підсумок по цим даним, то при створенні нового посту, потрібно почати з самої важливої інформації, розділити дані на логічні блоки, все красиво оформити і відмовитися від зайвих даних.

    Тільки у тих, хто Екшн сно прагне зробити якісний контент, виходить домогтися популярності.

    10 порад по SEO текстів від професіоналів

    Новачки дивуються, чому їх оптимізовані тексти, заточені під певний запит, відформатовані і великі, поступаються позиції. Досвідчені блогери і копірайтери застосовують різні хитрощі, щоб обійти конкурентів. Ось основні прийоми:

  • Починається все з заголовка, який повинен бути складений не тільки за правилами SEO, але і виглядати привабливо. Використовуйте для цього Кликбейт, всім своїм виглядом назва матеріалу повинна змушувати на нього натиснути.
  • Деякі частини тексту будуть найбільш важливими, їх необхідно виділити. На нашому блозі використовується плагін WP-Note, але і без розширень можна використовувати курсив, жирний або міняти колір символів.
  • Списки в статтях найчастіше представляються в текстовому форматі, але є сенс красиво оформити їх і розмістити в якості зображення. Так, боти їх не сприймуть, зате це оцінять відвідувачі:
  • Картинки в статті повинні бути обов’язково, якщо нічого уявити корисного, то хоча б треба вставити тематичні зображення. Це ще один елемент поліпшення дизайну сторінки, допомагає зробити її привабливою і розбавити суцільний текст.
  • Останнім часом стало актуальним додавати в статті відеоролики. Відмінний прийом, адже більшість користувачів не хочуть читати, їм простіше подивитися відео. В ідеалі, це має бути авторський ролик, записаний вами спеціально для поста.
  • Найкращий формат зображень, допомагає донести до читача думки і частково замінити читання тексту – це інфографіка. На її створення йде багато часу, зате результат перевершує всі очікування:
  • Нерідко тексти пишуться в рекламних цілях або автори хочуть звернути увагу на якусь найбільш важливу інформацію. У цьому випадку, її варто додати в окремий блок і стрілками зробити вказівки.
  • Таблиці не обов’язково представляти у вигляді зображень, коли вони оформлені прямо в тексті, їх навіть враховують пошукові боти. Скласти таблицю не складно, будь-яка інформація піЕкшн де для цього:
  • При написанні продають статей, так і будь-яких інших текстів, завданням яких є залучення клієнта, наприкінці необхідно встановити кнопку з закликом до дії. Потрібно спрямувати людину, щоб він точно виконав необхідну дію.
  • Запропонуйте відвідувачам свого сайту відмовитися від прокручування сторінки для швидкого вивчення матеріалу. Встановіть зміст на початку сторінки, це зручніше зробити через спеціальні плагіни.
  • Потрібно розуміти, що SEO оптимізація тексту – це не тільки використання ключових слів. Це грамотна опрацювання кожної частини матеріалу. Навіть від картинок і внутрішніх посилань залежить сприйняття документа.

    Хороший автор повинен не тільки розбиратися в SEO, але і знати, як писати живі і цікаві статті.

    В сучасних реаліях, добитися високих позицій без якісних текстів практично неможливо. Звучить банально, але в першу чергу необхідно писати для людей.

    Поступово, SEO зводиться до сприйняття контенту відвідувачами, поведінкові фактори відіграють важливу роль, тому краще намагатися завоювати увагу людей. Якщо майданчик сподобається користувачам, то і пошукові системи почнуть приносити більше трафіку.

    Рубрика для вебмайстрів