Як заробляти більше на контексті

60

Який спосіб монетизації сайтів використовується в більшості випадків? Однозначно, це контекстна реклама, яку надають основні рекламні сервіси. Обсяг прибутку, яку приносить контекстна реклама, може істотно відрізнятися, в залежності від безлічі факторів.

Природно, що відвідуваність сайту є найважливішим моментом, але при цьому є й інші фактори, що впливають на продуктивність заробітку з контекстної реклами. Як заробляти більше на контексті? Це питання є досить популярним, і в цьому матеріалі ми спробуємо скласти повноцінний і інформативний відповідь.

Популярні сервіси контекстної реклами

1. Найпопулярнішими сервісами контекстної реклами є Яндекс.Директ і Google Adsense. Використовуючи ці ресурси, ви зможете налаштувати безліч різних параметрів, в тому числі і встановити зміст рекламних блоків. Рекламні сервіси пошукових систем дозволяють використовувати спеціальний функціонал «поведінковий тергетинг».

Завдяки даному інструменту ви зможете вказати на необхідність заповнення рекламних блоків інформацією, яка пов’язана з інтересами користувачів. Наприклад, якщо відвідувач вашого сайту цікавився будівельною тематикою і використовував пошукові системи, то блок з контекстною рекламою буде містити відповідну інформацію.

Ефективність контекстної реклами однозначно буде збільшена за рахунок тематичної інформації, яка цікава певним користувачам.

2. Фахівці, що аналізують поведінку відвідувачів сайтів вже давно прийшли до висновку, що на кожному майданчику є області реклама в яких володіє підвищеною клікабельністю. Найбільш відповідними областями для розміщення контенту є центр, убудованість в контент, бічні позиції і кінець статей. Центр – це розміщення реклами прямо в шапці сайту, під або над нею.

Ось наочний приклад:

Всі інші зони, які оптимально підходять для розміщення реклами, зрозумілі, зокрема хотілося б виділити встроєний реклами в контент, а так само встановлення в заключній частині матеріалу.

3. Багато хто не надають значення дизайнерському оформленню рекламних блоків і тим самим допускають помилку. Рекламні сервіси пропонують безліч варіантів оформлення рекламного блоку і цим обов’язково потрібно користуватися. Щоб реклама виглядала більш природно, постарайтеся «підігнати» її під загальний дизайн проекту.

4. Існує думка, що велика кількість рекламних блоків, позитивно позначається на продуктивності заробітку. Насправді це не так і безліч реклами тільки відлякує користувачів. Оптимальною кількістю рекламних блоків є 3 або 4, перевищуючи це значення, ви надаєте негативний вплив.

5. Щоб отримувати більшу оплату за кліки по рекламі, обов’язково відмовтеся від подання бюджетних оголошень. В Яндекс.Директ і Google Adsense присутній необхідний для цього функціонал, використовуйте цю можливість.

Певною інструкції для збільшення прибутку від контексту не існує, тому ми представили вам декілька загальних порад. Щоб знайти оптимальні налаштування для подання реклами, експериментуйте, міняйте області розташування, оригінальний дизайн, і аналізуйте статистику.

Способи заробітку